دوستانی که با اوباما می دوند - شین مثل شعور
سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دوستانی که با اوباما می دوند

بسم الله الرّحمن الرّحیم

 

گاهی آدم اگر دوتا شاخ روی سرش سبز نمی‌شود خیلی سعی می کند ؛ حتما خبر جدید راً شنیده‌اید : اوباما البته بهتر است بگویم « او با صهیونیست ها » - یعنی آمریکا ، منافقین را از لیست سیاه تروریست خود خارج کرده‌ است . می‌گویند روزی گنجشکی به درخت سدر بزرگی گفت خودت را محکم نگه دار که من می‌خواهم بلند شوم ( پرواز کنم ) درخت سدر به او گفت : تو کی نشستی که من متوجه نشدم !! . حالا کار اوباما افتاده ؛ ‌شما کی منافقین را تروریست دانستید که ما متوجه نشدیم که حالا دارید آنها را از این لیست خارج می‌کنید .

آهای ساده لوح‌هایی که هنوز کلمه آمریکا را بدون نفرت می گویید ، دیدید !؟ عمق دشمنی را دیدید ؟!

آقای احمدی نژاد !! به خاطر برخی سخنان کوبنده که در سازمان ملل زدید و اداره سازمان ملل توسط برخی قدرتها زیر سئوال بردید و مخصوصاً آبرویی که از صهیونیستها رفت و ... از شما متشکریم امّا خودمانیم ، این خبر جدید جواب آن چراغ سبزهایی است که برای این بی چشم و روها ( آمریکایی‌ها را می‌گویم ) روشن فرمودید و در باره رابطه با آنان نوعی نرمش ـ که ادبیات خاص خودتان است ـ نشان دادید ( نرمش که چه عرض کنم ـ گاهی جو گیر می‌شوید و چیزهایی می‌گویید که ملّت انگشت سبابه به دهن می ماند ـ دیگر خیلی نرمش بود اصلاً شده بود ورزش !! ) . اینها مستکبرند ؛ شیطان بزرگند ؛ باور کنید !! . باید در مقابل متکبّر ، تواضع نشان نداد . این احمقها نگذاشتند مرکب چراغ سبزتان خشک شود !! منافقین که از خود رانده و از درب غیر مانده هستند و خودشان هم خودشان را تروریست می‌دانند را تروریست ندانستن هم دیگر از آن حرفهاست جهت تقریب به ذهن عرض می کنم : کسی رفته بود از یکی دیگر الاغش را قرض بگیرد . طرف گفت الاغم خانه نیست ؛ ناگهان صدای الاغ بلند شد ؛ طرف به این یارو گفت پس این صدا چیست ؟! یارو گفت : آخر مرد حسابی ! حرف مرا قبول نمیکنی ، حرف الاغ را قبول می کنی ؟!!!

نمی دانم چه کسانی دارند با آنها می دوند و شانه به شانه شده اند . ما به هیچ احد النّاسی نیاز نداریم نه در غنی سازی و نه در هیچ چیز دیگر . یا حق




تاریخ : دوشنبه 91/7/10 | 7:19 عصر | نویسنده : زین العابدین آذر ارجمند | نظر

  • paper | سبزک | تبلیغات متنی